تلفن دفتر مرکزی: 02144787172

احداث پروژه مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی در پرند

طبق گزارشات به دست آمده سید کاظم آشتیانی در گفتگویی بیان داشت: پروژه احداث مخزن آب ۲۰۰۰ متر مکعبی برای تأمین و ذخیره سازی آب مورد نیاز فضای سبز در بالاترین نقطه شهر پرند و در « بوستان شهدای گمنام » در حال اجرا میباشد.
آشتیانی گفت: مراحل گود برداری و خاکبرداری این پروژه آغاز شده و قرارداد عملیات ساخت سازه و آرماتوربندی آن نیز منعقد شده است.
شهردار پرند زمان اتمام این پروژه را اوایل نیمه دوم سال ۹۷ پیش بینی کرد و اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر با اعتبار ۵ میلیارد ریال شروع به کار کرده است و در کنار و همسو با این پروژه، یک حوضچۀ ذخیره آب به صورت منبع آب نیز در پایین ترین نقطۀ شهر در« حاشیه رودخانه شور» احداث شده تا پس از اجرای عملیات لوله کشی به طول تقریبی ۵/۴ کیلومتر، عملیات انتقال آب از پایین ترین نقطه شهر به بالاترین نقطه آن صورت پذیرد.
آشتیانی گفت: این مخزن به عنوان مخزن اصلی، آب مورد نیاز دو مخزن آب دیگر که مخازن فرعی محسوب می شوند را تأمین خواهد کرد.
شهردار پرند بعد از تشریح برنامه ریزی های انجام شده و اقدامات صورت گرفته برای این پروژه این طو بیان کرد که: تنوع نیازهای بشری و اشتراک در بسیاری از آن ها باعث تشکیل نهادی گردیده که تأمین کننده بخش اعظمی از این قبیل نیازها از کوچکترین نیازهای شخصی تا بزرگترین نیازهای گروهی و جمعی می باشد.

محصول پیشنهادی: مخزن آب شرب

آشتیانی در ادامه افزود: بلدیه های قدیم و شهرداری های فعلی عهده دار بخش عمده ای از نیازهای شهروندانشان هستند و همین امر موجب شده تا از این نهاد به عنوان مردمی ترین نهاد نیز یاد گردد و معروف شده که یک انسان از بدو تولد تا هنگام مرگ با شهرداری در ارتباط می باشد.
وی گفت: سکونت تعداد زیادی از هموطنان و اسکان جمعیت سر ریزکلان شهر تهران و نگاهی به آینده سیاسی و ایجاد ظرفیت هایی جهت انتقال پایتخت و یا تأمین بخشی از نیازهای پایتخت موجب شد تا شهر جدید پرند در سال ۱۳۷۳پس از موافقت مقامات ذیصلاح در ۳۳ کیلومتری جنوب پایتخت تأسیس شد و گستردگی نیازها و ایجاب قانون، وزارت کشور را مجاب نمود تا در شهریور ماه سال ۱۳۹۱ با استقرار شهرداری در شهر جدیدالتأسیس پرند موافقت نموده تا خدمات رسانی به شهروندان در سایه احداث شهرداری جان تازه یافته و رتق و فتق امورات مردم و ارتقاء سطح کیفیت زندگی آنان در پرتو بسط و توسعه عدالت اجتماعی در سایه فرامین دین مبین اسلام تسهیل گردد.

محصولات پیشنهادی: دریچه منهول

دیدگاهتان را بنویسید