تلفن دفتر مرکزی: 02144787172

کاهش وابستگی به نفت مستلزم حمایت از تولید است

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از راهبردهای اساسی است که می‌تواند راه برون‌رفت از مشکلات را برای اقتصاد ایران فراهم کند.

به گزارش اتاق نیوز؛ علا میرمحمد صادقی نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از راهبردهای اساسی است که می‌تواند راه برون‌رفت از مشکلات را برای اقتصاد ایران فراهم کند.

محصول پیشنهادی: مخزن آب شرب

وی در ادامه عنوان کرد: دولت یازدهم به اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های اجرایی آن توجه داشته است اما باید در این دوره بیش‌ازپیش به این مساله توجه شود.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران افزود: دولت‌های غربی بعد از توافق هسته‌ای برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) قول‌های متعددی در حوزه اقتصادی داده بودند اما هنوز موانع بانکی را برطرف نکرده‌اند.

میرمحمد صادقی همچنین تصریح کرد: بنابراین رهبر معظم انقلاب با توجه به این مسائل و با شناخت وضعیت اقتصاد ایران راهبرد توجه به توانمندی درونی را موردعنایت قرار داده‌اند.

وی همچنین ادامه داد: ایشان تاکید کردند ابتدا باید در اقتصاد توانایی داشته باشیم و در مرحله بعدی آمادگی لازم برای شوک‌های احتمالی را به دست آوریم و برنامه‌های مرتبط برای مقابله با این شوک‌ها را تدوین و منتشر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید